20 November 2009

Teknik Kajian Produk Fizikal Ebay Percuma - Zacky

Dah terbit. ebook percuma 49 mukasurat dari Zakaria Bin Mohd Ali  (aka Zacky). Kalau anda salah seorang yang selalu mengikuti thread Dairi Usahawan eBay Berhingus kat forum Wangcyber maka tak perlu lah saya perkenalkan siapa dia Zacky ni.

Kalau pertama kali dengar, Zacky ni salah seorang pakar dalam selok belok berniaga dalam ebay. Beliau banyak berkongsi tips dan rahsia-rahsia ebay yang mungkin dalam seminar2 atau PC (Personal Coaching) berbayar pon tak di ajar. Selain dari berkongsi ilmu di dalam forum beliau juga banyak mengadakan gathering terutama di KL. Kalau sesiapa yang berminat nak start berebay aku recommend sangat2 join gathering ni.

Apa pon, ebook ini adalah bentuk visual guide tentang bagaimana hendak melakukan product research yang sememangnya amat penting sekiranya hendak berjaya dalam business ebay. Seperti yang dimaklumkan dalam ebook tersebut, ia merupakan beberapa teknik2 asas sahaja. Teknik2 lebih advance akan muncul tak lama lagi tapi kena bayar larrrrrr...tak kan semua nak bagi free. Thanks Zacky.

Download ebook dari Zacky di SINI.

No comments: